03/01/2020 Vision PR 0Comment

Hihetetlen változásokon megy át az online marketing minden egyes nap. A 2019-es év is sok izgalmat hozott, köztük talán a leginkább mellbevágó a Google Shopping hirdetés megjelenése volt. Ez az a hirdetési foma, aminek a termékkártyák megjelenését köszönhetjük a Google keresőben.

Elsőre talán apró fejlesztésnek tűnhet az egyszeri fogyasztó számára, de a webáruházak és online kereskedelemmel foglalkozó listázó oldalak életében ez egy úriási fejlemény. A Google Shopping hirdetés ugyanis növeli az árversenyt az online piactéren, hiszen nagyon gyorsan lehet a segítségével tájékozódni az árakról és extra szolgáltatásokról.

Google Shopping hirdetések kép

Olyan ez mintha egyik pillanatról a másikra a haszonkulcsot jelentősen letörnék a versenytársak, hiszen sokkal több infomráció áll a fogyasztók rendelkezésére és még csak kutatniuk se kell utána.

2020 első felében biztosan azok a webáruházak lesznek a legjobbak, akik gyorsan tudnak reagálni erre az eseményre és képesek megfelelően optimalizálni a hirdetéseiket. Nem könnyű ugyanis elindítani a kampányt, hisz bonyolult és IT szakértelmet igénylő beállításokra van szükség hozzá. Az igazi kemény munka viszont csak ezt követően kezdődik, mert a hirdetéseket optimalizálni is kell.

Nem sok jó tananyag érhető el Google Shopping hirdetés optimalizálás témakörben, de a Marketing21 anyaga rendkívül részletes lett. Webáruház tulajdonosoknak és online marketing szakembereknek ez egy nagyon hasznos segédlet.