Mit tett velünk eddig a Google Shopping?

jan 3, 2020 | Vállalkozás

Legutóbbi bejegyzések

Rekszek jelentősége zöldség és gyümölcs raktározás során

A zöldségek és gyümölcsök raktározása a legkevésbé sem egyszerű feladat, hiszen egy gyorsan romló árucikkről beszélünk. Raktározáskor és szállításkor számos dologra érdemes odafigyelnünk, például rekeszeink minőségére. Rekeszek A minőségi rekeszek rendkívül fontosak....

A kutya egészséges táplálása

Nemcsak az emberek, hanem a házikedvencek esetében is az elhízás és az alultápláltság jelentheti a legnagyobb egészségügyi problémákat. A sok túletetett kedvenc esetében számos szövődménytől kell tartani, míg az éhező kutyákc az alultápláltság következtében...

Tanácsok az udvar berendezéséhez, karbantartásához

Az udvar berendezésére általában nem szoktak akkora hangsúlyt fektetni a háztulajdonosok. Sajnos gyakran ennek az az oka hogy nem jut elég idő, energia vagy pénz a kinti területre. Ha mi nem így vagyunk a dologgal és szeretnénk otthonosabbá varázsolni udvarunkat akkor...

Hasznos kiegészítő kellékek pincéreknek

A pincérek és pincérnők feladata talán egyszerűnek tűnik elsőre, viszont hihetetlen nagy strapabíró képességet igényel a mindennapi munkavégzésük. Több kilométert lesétálnak egy nap folyamán, baleset veszélyesnek is tekinthető a munkájuk a forró ételek miatt például....

Autós multimédiás fejegység a legjobb zenékért

Noha a legjobb autórádió egyértelműen a GTA-ban van, de a legközelebbi megoldás az mindenképpen egy jó DIN-es lejátszó tud lenni. Az autós multimédiás fejegység rengeteg változatban érhető el az egyszerűbb belépőkategóriát kezdve a szuper profi high-tech kütyükig. Így...

Hihetetlen változásokon megy át az online marketing minden egyes nap. A 2019-es év is sok izgalmat hozott, köztük talán a leginkább mellbevágó a Google Shopping hirdetés megjelenése volt. Ez az a hirdetési foma, aminek a termékkártyák megjelenését köszönhetjük a Google keresőben.

Elsőre talán apró fejlesztésnek tűnhet az egyszeri fogyasztó számára, de a webáruházak és online kereskedelemmel foglalkozó listázó oldalak életében ez egy úriási fejlemény. A Google Shopping hirdetés ugyanis növeli az árversenyt az online piactéren, hiszen nagyon gyorsan lehet a segítségével tájékozódni az árakról és extra szolgáltatásokról.

Google Shopping hirdetések kép

Olyan ez mintha egyik pillanatról a másikra a haszonkulcsot jelentősen letörnék a versenytársak, hiszen sokkal több infomráció áll a fogyasztók rendelkezésére és még csak kutatniuk se kell utána.

2020 első felében biztosan azok a webáruházak lesznek a legjobbak, akik gyorsan tudnak reagálni erre az eseményre és képesek megfelelően optimalizálni a hirdetéseiket. Nem könnyű ugyanis elindítani a kampányt, hisz bonyolult és IT szakértelmet igénylő beállításokra van szükség hozzá. Az igazi kemény munka viszont csak ezt követően kezdődik, mert a hirdetéseket optimalizálni is kell.

Nem sok jó tananyag érhető el Google Shopping hirdetés optimalizálás témakörben, de a Marketing21 anyaga rendkívül részletes lett. Webáruház tulajdonosoknak és online marketing szakembereknek ez egy nagyon hasznos segédlet.